Wyrafinowany, dostosowany do stylu życia, pomysłowy Fly 68 narodził się, aby przekształcić przestrzeń życiową na pokładzie w wyjątkowo osobistą sprawę. Od dumnej obecności rozwiązań z otwartym, nieformalnym podejściem do bardziej zacisznego stylu w sytuacjach wymagających prywatności, kompozycje wyrażają różnorodne preferencje życiowe poprzez sprytne wybory projektowe. Czerp przyjemność z możliwości Fly 68.
Uniwersalny układ wnętrza dostępny w trzech konfiguracjach
Wnętrze jachtu można dostosować do indywidualnych preferencji dzięki trzem wariantom rozmieszczenia kuchni: w wersji otwartej, zamkniętej lub przesuniętej na rufę. Każdy z układów został zaprojektowany z myślą o optymalnej funkcjonalności, ergonomii i komforcie użytkowania – zarówno podczas rejsów rodzinnych, jak i przyjęć na pokładzie.
Jacht o zoptymalizowanej wydajności – niższe zużycie paliwa i emisja CO₂
Dzięki innowacyjnej konstrukcji kadłuba i zaawansowanej technologii napędowej, Azimut Fly 68 zużywa od 20% do 30% mniej paliwa i generuje odpowiednio niższą emisję CO₂ w najczęściej wykorzystywanym zakresie prędkości – w porównaniu do jednostek o zbliżonych parametrach. To realna oszczędność eksploatacyjna i mniejszy wpływ na środowisko.
Nowoczesny układ kabiny master z dzieloną łazienką
Subtelne przejścia między funkcjami wnętrza oraz dopracowane detale wykończeniowe podkreślają charakter luksusowego apartamentu na wodzie.
Strefa wypoczynkowa typu lounge na dziobie
Przestronna część dziobowa została zaprojektowana jako niezależna strefa relaksu, wyposażona w komfortowe materace, modułowy układ siedzisk oraz praktyczny stolik. Opcjonalne zadaszenie zapewnia ochronę przed słońcem, co umożliwia wygodne korzystanie z tej przestrzeni o każdej porze dnia.
Silniki VOLVO D13 IPS 1350 – standardowy układ napędowy
Jednostka napędzana jest przez system VOLVO PENTA D13 IPS 1350, oferowany w standardowym wyposażeniu. Rozwiązanie to zapewnia wyjątkową efektywność manewrowania, mniejsze zużycie paliwa oraz zwiększoną prędkość przelotową przy niższym poziomie hałasu i wibracji – przy zachowaniu pełnej kontroli nawet w trudnych warunkach portowych.