Natura, wspólne chwile i wolność to kluczowe wartości, które definiują Seadeck 9, ambasadora Floty Niskoemisyjnych Jachtów stoczni Azimut. Piękno, technologia i zrównoważony rozwój łączą się tutaj, tworząc nową jednostkę flagową Serii Seadeck, niezrównane arcydzieło designu. Zaprojektowane przez Alberto Manciniego przestrzenie zewnętrzne oraz wnętrza autorstwa Matteo Thuna & Antonio Rodrigueza podkreślają innowacyjne rozwiązania pokładowe. Fun Island przekształca się w kaskadowy układ tarasów, obejmujących ponad 60 m² na trzech poziomach. Na pokładzie zintegrowano basen, który można przykryć dwoma rozsuwanymi pokładami słonecznymi, a obszerna platforma rufowa znajduje się tuż nad wodą. Seadeck 9 to szczytowe osiągnięcie Serii Seadeck, która wyznacza nową ścieżkę w kierunku świadomego podejścia do zrównoważonego rozwoju, odtwarzając harmonijną relację człowieka z naturą
Rozbudowany taras rufowy o powierzchni 60 m² z basenem
Największa zewnętrzna strefa relaksu w tej klasie jednostek – taras rufowy oferuje 60 m² w pełni wyposażonej przestrzeni wypoczynkowej. Zintegrowany basen, leżanki i miejsca do siedzenia tworzą funkcjonalne i komfortowe środowisko dla gości. Rozwiązanie to zapewnia maksymalne wykorzystanie szerokości jachtu oraz bezpośredni kontakt z otoczeniem.
Wydzielona strefa jadalniana z panoramicznym widokiem
Jadalnia została zaprojektowana jako oddzielna przestrzeń w centralnej części salonu, z bezpośrednim dostępem do zewnętrznego tarasu. Duże, przesuwne przeszklenia na pełną wysokość kadłuba zapewniają doskonałe doświetlenie i widok na otoczenie. Układ sprzyja organizacji posiłków w eleganckiej, a jednocześnie swobodnej atmosferze.
Trzy silniki Volvo Penta D13 IPS 1200 – zaawansowany układ napędowy o obniżonej emisji
Zastosowanie trzech jednostek napędowych Volvo Penta D13 IPS 1200 zapewnia optymalną sprawność i precyzyjne sterowanie jednostką. System IPS (Inboard Performance System) umożliwia nawet do 30% mniejsze zużycie paliwa i emisję CO₂ w porównaniu do klasycznych układów wałowych przy prędkościach przelotowych. Rozwiązanie to przekłada się na większy zasięg, cichszą pracę oraz zwiększoną manewrowość.